Over the past few years, Furukawa Electric Institute of Technology has undergone a remarkable transformation — embracing change, opening up to new ideas, and rethinking how we operate both internally and in collaboration with our clients.
Participation in the Service Design Conference Budapest was a great inspiration in this process, where one of our enthusiastic colleagues immersed in a world of customer-centric innovation and design thinking.
The insights and inspiration gained from the event have opened up new perspectives for us — helping us shape more innovative, value-driven, and customer-focused solutions for the future.
We’re excited to continue this journey of growth and co-creation, and we’re grateful for the vibrant community that fuels our progress.



Ez a weboldal sütiket használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Néhány elengedhetetlen a webhely működéséhez, míg mások segítenek elemezni és javítani a felhasználói élményt. Kérjük, tekintse át lehetőségeit, és válasszon.
Ha 16 évesnél fiatalabb, kérjük, győződjön meg arról, hogy szülője vagy gyámja beleegyezését adta, a nem alapvető sütik használatához.
A beállításait bármikor módosíthatja, a további információkért az adatkezelésről, kérjük, olvassa el adatvédelmi szabályzatunkat. Beállításait később módosíthatja megváltoztathatja.
Ne feledje, hogy ha bizonyos típusú sütik, vagy szolgáltatások letiltása mellett dönt, az befolyásolhatja a webhely által nyújtott élményét és az általunk kínált szolgáltatásokat.
Néhány szükséges erőforrást blokkolva lett, ami hatással lehet a harmadik féltől származó szolgáltatásokra és befolyásolhatja az oldal működését.